Hi,
I am new to this forum. I just paid my RPRF fees up-front.
I got the following receipt.
(1) can someone check if following receipt is OK?
(2) we just need to send PDF to CIC ....right? i am confuse because the receipt don't have application number or any other detail on it....it don't required to fill anything on the receipt ?
Official Receipt – Reçu officiel
ON-LINE - CIC EN LIGNE
1-888-242-2200 Hours (local time)/Heures (heure locale):
AMOUNT – MONTANT :
CARD NUMBER – NUMÉRO DE LA CARTE :
EXPIRY DATE – DATE D’EXPIRATION :
CARD TYPE – TYPE DE CARTE :
RECEIPT NUMBER – NUMÉRO DU REÇU :
DATE OF PAYMENT – DATE DU PAIEMENT :
CARDHOLDER – TITULAIRE DE CARTE :
ORDER – COMMANDE :
AUTHORIZATION CODE – CODE D’AUTORISATION :
REFERENCE NUMBER – NUMÉRO DE RÉFÉRENCE :
ISO CODE – CODE ISO :
TRANSACTION TYPE – TYPE DE TRANSACTION :
RESP CODE MESSAGE – MESSAGE DE CODE DE RÉPONSE :
REFUND POLICY – POLITIQUE DE REMBOURSEMENT
Unless otherwise specified, fees paid will not be refunded for an application in process by CIC, or approved or refused by CIC. In the event of a refund, CIC complies with the Financial Administration Act (FAA) which stipulates that the money must be returned or repaid to the person who performed the payment.
À moins d’indication contraire, les frais payés ne sont pas remboursables pour une demande en traitement par CIC, ou approuvée ou refusée par CIC. Dans le cas d’un remboursement, CIC se conforme à la Loi sur la gestion des finances publiques (LGFP) qui stipule que les frais doivent être restitués à la personne qui a effectué le paiement.