+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445
kmahyar said:

آقای اتمسفر، لایه اوزون سوراخ شده کار همه ماها تمومه
:P

مهيار جان هر كي سوراخش كرده مسئوليتش با خودشه. ما كه يه كشور جهان سوميم كه عملا هيچ نقشي تو اين زمينه نداشتيم

 
فرناز جان خیلی خیلی مبارکه
شما وکیل داشتی؟
 
مرسی سعید جان خبری چیزی شد به ما هم بگو
sa mon said:
پیمان تلفنش رفت رو انسرینگ ...ایمیل فرستادم .. گرچه شنبه و یکشنبه نیستن ...اما پاسخ که مشخص بود . ببین ...این ماجرا نتیجه تلاشهای آقای لیهی بوده و ماجرای قرارداد هم حالا نه به شکل رسمی اما ظاهرا توافقی شده . با توجه به اینکه شکایت ما هم که توسط خانم کاترینا پارکر مطرح شده به رای آقای تیم لیهی استناد کرده مطمئنا پاسخ ما هم همین خواهد بود . چون بارها گفته شده که دادگاه فدرال در یک مورد مشترک دو نوع رای نمیده ..و مورد دیگه اینکه شکایتی و غیر شکایتی نداره . اگر رویه باشه همه رو در بر میگیره . مگر اینکه رای دادگاه صرفا اعضای شکایت مانداموس رو در بر بگیره که با رویه موجود اداره مهاجرت چنین امری بعیده...ای لعنت بر سازنده برنو کوتاه

ممنون لیدا جان، خیلی لطف داری که داری موضوع رو پیگیری می کنی
امیدوارم واقعا خبر خوبی باشه
چه حالی می ده تا عید هممون رفتنی بشیم
Lidaaa said:
پیمان
وکیل یونیک جان
چهارشنبه ها ساعت 9 توی کانال
ITC
برنامه داره
میتونیم زنگ بزنیم روی ایر سوال کنیم
فقط من هر چی گشتم رو هاتبیرد کانال ای تی سی ما نداریم

ایمیل وکیل یونیک جان خیلی منو درگیر کرده
از یک طرف این 21 روز بدجوری مسخره به نظر می یاد، از یک طرف هم همه وکیلها دارن از یک توافقنامه حرف می زنند

آخه یه چیزی هم هست، مگه آزار داره الکی یک ایمیل بزنه بگه آماده باشید؟!؟
و از اون عجیبتر اینه که بگه بعد از 21 روز اگه مدیکالتون نیومد پیگیزی کنید

بگذریم ، فقط امیدوارم این چهار ماه پایان سال هر روز خبر خوبی داشته باشیم
 
آخه کی به من منفی داده مگه من چی کار کرده بودم مگه من چه هیزم تری به شما فروخته بودم
آخه چرا چرا چرا. . . :'( :'( :'( :'(​
 
مرسی از لیدا جان آقا پیمان و آقا سعید بابت پیگیریاتون امیدوارم قضیه هرچی که هست زود مشخص شه مردیم از انتظار انرژی سفارشی هم برای شما که زودتر اینباکستون منور شه و همینطور واسه بقیه بچه ها
 
RaymondX said:
آخه کی به من منفی داده مگه من چی کار کرده بودم مگه من چه هیزم تری به شما فروخته بودم
آخه چرا چرا چرا. . . :'( :'( :'( :'(​
نگران نباشید به منم 4 امتیاز منفی دادند ;D
 
RaymondX said:
آخه کی به من منفی داده مگه من چی کار کرده بودم مگه من چه هیزم تری به شما فروخته بودم
آخه چرا چرا چرا. . . :'( :'( :'( :'(​
farnazce said:
نگران نباشید به منم 4 امتیاز منفی دادند ;D
]
;Dبه جاش الان من یک مثبت به شما دو نفر دادم
 
RaymondX said:
آخه کی به من منفی داده مگه من چی کار کرده بودم مگه من چه هیزم تری به شما فروخته بودم
آخه چرا چرا چرا. . . :'( :'( :'( :'(​

دوست عزیز به این منفی ها حساس نشو ...هیچ ارزشی نداره ...البته گاهی این ارزش رو داره که آدم بفهمه یه حرف حق زده که شاید بعضی خوششون نیومده . چون معمولا حرف حق تلخه :)
 
november2009 said:
]
;Dبه جاش الان من یک مثبت به شما دو نفر دادم
خدا انشا ا مدبپیکالتون رو دوشنبه بفرسته ;D
 
farnazce said:
خدا انشا ا مدبپیکالتون رو دوشنبه بفرسته ;D
مرسی عزیزم ولی باید تا سه شنبه صبر کنیم اخه دوشنبه تعطیله :)
 
از همتون متشکرم و به همه تبریک میگم که همچین جامعه خوب و مثبتی ساختیم معتقدم کسی که منفی می نویسه یا منفی میده. اول خودشو از مثبت محروم کرده​

در ضمن فرناز جان تبریک میگم. بهترینها را در سرزمین جدید برات آرزو می کنم
 
november2009 said:
]
;Dبه جاش الان من یک مثبت به شما دو نفر دادم
!!منم یه مثبت به شما دادم تا ثابت بشه از هر دست بدی از همون دست می گیری
(مسئول تثبیت ضرب المثلهای فارسی)
;D
 
Cycling in Vancouver




How the public bike share system would work
The City would initially implement a system of 1,500 bicycles, and approximately 125 docking stations, located every two to three blocks within the Vancouver Metro Core area.
The steps of a public bike share transaction would be:
A user rents a bicycle and a helmet (if the user does not have a helmet) at a kiosk.
The user returns both the bicycle and helmet either to the station where they started their journey or to a different station.
The operator redistributes bicycles and helmets on a continual basis throughout the day, to ensure sufficient bicycles and helmets are available within the system.
Exact docking station locations would be determined closer to the time of launch of the public bike share system.

Mandatory helmet laws
As is the case for all cyclists in BC, a public bike share user would be required to wear a helmet.
A user would have the choice of wearing their own helmet, or renting or buying one at a reasonable cost from bike share.
In addition to being safe, rental helmets would be easy to use, easy to clean, and accommodate a variety of head sizes. Upon return, helmets would be sanitized and inspected for safety and wear, prior to rental by another user.

Who would be able to use the public bike share system
In general, public bike shares are designed to encourage short-term trips (less than 30 minutes). Someone who is interested in renting a bike for more than a couple of hours would be better off renting a bike from a rental shop as it will likely cost less.
Memberships are expected to be available on a short-term (daily, weekly, monthly) or long-term (annually) basis.
Membership and pricing details have yet to be finalized, but it will likely resemble the schemes currently in place in cities with similar systems. The intent is to make the system accessible and affordable for everyone.

How the public bike share system would be funded
The successful owner and operator of the public bike system would be responsible for capital and operating requirements.
The owner and operator would also charge user fees, and seek corporate sponsors and contributions from private or public sources including the City of Vancouver.
This funding model is similar to that of many other cities which have a public bike share system. The goal is to minimize the financial implications to the City.

Download the City of Vancouver Cycling map