+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

Simplified Application - Should me Withdraw and submit new or keep continuo ???

BobbyB

Champion Member
Feb 10, 2009
1,769
98
Job Offer........
Pre-Assessed..
Aber Naturlich. Er muss nur geduld haben. Sie werden ihm bestimmt irgendwan mal wieder kontaktieren.
Habe die ehre mein herr!!

BobbyB

Champion Member
Feb 10, 2009
1,769
98
Job Offer........
Pre-Assessed..
Up to you my friend!! Just Playing around after finishing with your Question.

Leon

VIP Member
Jun 13, 2008
21,950
1,324
Job Offer........
Pre-Assessed..
I suggest we all speak in our mother tongues. Would be interesting. Who wants to start? :)

mahharrouf

Hero Member
Jan 23, 2009
735
23
Job Offer........
Pre-Assessed..
Good to know Leon, i was for several of months in Norway and know basic norwegian too, Do people from Iceland and Norway understand each other languages?

Leon

VIP Member
Jun 13, 2008
21,950
1,324
Job Offer........
Pre-Assessed..
Not really except that Danish is compulsary in Icelandic schools and Danish and Norwegian are very similar when it comes to the written language. The pronounciation is different but the Norwegian pronounciation is actually easier for Icelanders, both to speak and understand. Norwegian, Swedish and Danish are related enough that they can understand each other if they try.

rupeshhari

VIP Member
Sep 15, 2008
3,686
255
Category........
Visa Office......
Buffalo
NOC Code......
4131
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
Dec 2008 to CIO
Doc's Request.
Jan 2009
AOR Received.
Feb 2009 from VO
IELTS Request
Didn't do IELTS.
File Transfer...
Not transfered to regional office.
Med's Request
July 2010 with RPRF and another PCC.
Med's Done....
Meds - September 2010. PCC - Late Oct 2010
Interview........
Waived
Passport Req..
Early November 2010
VISA ISSUED...
December 2010 - Exactly days shy of 2 years since I sent in my application to CIO.
LANDED..........
2011
wow, du vet norwegian, bra for deg. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke mange språk.

Suin

VIP Member
Sep 14, 2008
4,037
285
Ontario, Canada
Category........
Visa Office......
CIC Etobocoke, H&C Grounds
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
24-03-2014
File Transfer...
31-07-2014
Med's Request
09-12-2014
LANDED..........
24-02-2015, PR Card Received: 02-04-2015

chow

Hero Member
Sep 23, 2008
298
2
rupeshhari said:
wow, du vet norwegian, bra for deg. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke mange språk.
wow, you know norwegain, good for you. I should wish I could learn more languages.

Rupeshhari & Leon,
Did I translate correctly? Jag vet lite svensk!!!

rupeshhari

VIP Member
Sep 15, 2008
3,686
255
Category........
Visa Office......
Buffalo
NOC Code......
4131
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
Dec 2008 to CIO
Doc's Request.
Jan 2009
AOR Received.
Feb 2009 from VO
IELTS Request
Didn't do IELTS.
File Transfer...
Med's Request
Med's Done....
Interview........
Waived
Passport Req..
Early November 2010
VISA ISSUED...
December 2010 - Exactly days shy of 2 years since I sent in my application to CIO.
LANDED..........
2011
din engelska verkar ganska bra

rupeshhari

VIP Member
Sep 15, 2008
3,686
255
Category........
Visa Office......
Buffalo
NOC Code......
4131
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
Dec 2008 to CIO
Doc's Request.
Jan 2009
AOR Received.
Feb 2009 from VO
IELTS Request
Didn't do IELTS.
File Transfer...
Med's Request
Med's Done....
Interview........
Waived
Passport Req..
Early November 2010
VISA ISSUED...
LANDED..........
2011
Jag vet inte svenska, tyska, norska, spanska, urdu, kinesiska, etc. Men jag vet hur man använder translate.google.com:). Jag väntade på att någon ska siffra som anges:)

Ich weiß nicht, Schwedisch, Deutsch, Niederländisch, Norwegisch, Spanisch, Urdu, Chinesisch, etc. Aber ich weiß, wie man translate.google.com:). Ich wartete auf jemanden, der Zahl, aus:)

Jeg vet ikke svensk, tysk, norsk, spansk, urdu, kinesisk, osv. Men jeg vet hvordan de skal bruke translate.google.com:). Jeg venter på at noen skal finne det ut:)

No sé sueco, alemán, noruego, español, urdu, chino, etc Pero yo sé cómo utilizar translate.google.com:). Yo estaba esperando a alguien que figura a cabo:)

AND FINALLY (DRUM ROLL PLEASE....)

I don't know Swedish, German, Norwegian, Spanish, Urdu, Chinese, etc. But I know how to use translate.google.com :). I was waiting for someone to figure that out :)

chow

Hero Member
Sep 23, 2008
298
2
rupeshhari said:
Jag vet inte svenska, tyska, norska, spanska, urdu, kinesiska, etc. Men jag vet hur man använder translate.google.com:). Jag väntade på att någon ska siffra som anges:)

Ich weiß nicht, Schwedisch, Deutsch, Niederländisch, Norwegisch, Spanisch, Urdu, Chinesisch, etc. Aber ich weiß, wie man translate.google.com:). Ich wartete auf jemanden, der Zahl, aus:)

Jeg vet ikke svensk, tysk, norsk, spansk, urdu, kinesisk, osv. Men jeg vet hvordan de skal bruke translate.google.com:). Jeg venter på at noen skal finne det ut:)

No sé sueco, alemán, noruego, español, urdu, chino, etc Pero yo sé cómo utilizar translate.google.com:). Yo estaba esperando a alguien que figura a cabo:)

AND FINALLY (DRUM ROLL PLEASE....)

I don't know Swedish, German, Norwegian, Spanish, Urdu, Chinese, etc. But I know how to use translate.google.com :). I was waiting for someone to figure that out :)
I know there are lot of translators available. But I tested my self how much I still remember.