43k before me....opened d page 4 min bfore 8:30am,,,i think i shd open it early :-\ZYGMA said:wth, my que number is 25,544? :'( ;D i guess quebec is not for me..
43k before me....opened d page 4 min bfore 8:30am,,,i think i shd open it early :-\ZYGMA said:wth, my que number is 25,544? :'( ;D i guess quebec is not for me..
:-X :-X :-Xjatin1414 said:this is complete non sense ...i tried from two computers the one i used late is less numbered in the queue.
opened it 10 min before i m at 49878navii said:43k before me....opened d page 4 min bfore 8:30am,,,i think i shd open it early :-\
Its sad but dont cry over the spilt milk nowjatin1414 said:opened it 10 min before i m at 49878
Not sure. Whoever open early, those queue number is also around 25K..Don't know how they have make a queue.navii said:43k before me....opened d page 4 min bfore 8:30am,,,i think i shd open it early :-\
R u kidding? There will be more to compete with at next intake. Start looking at other optionscanada_aspirant_15 said:Let's wait for the next intake dates.. :|