Aucune biometrie, le medical va être reconduit. Car à la demande d'asile tout ça avait été fait.
did they start processing your application ?[QUOTE = "Amourcanada, post: 9510331, member: 1032733"]
They no longer send an acknowledgment of receipt. It all depends on when you send the application for permanent residence. I am from July 2020 and my request is being processed. August and September 2020 are also being processed.
[/ QUOTE]
Yah man. Same thing happened happened to me, applied in July. I have a question, will we need to do Biometrics again?
I am August 17 2020,Any August applicants here.
We received your application for permanent residence on August 7, 2020.
We started processing your application on June 20, 2021.
In my GC account 46%
check your application status on https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/application/check-status.htmlI am August 17 2020,
Got temporary AOR in April
Nothing since then.
oui, ils transfèrent les fichiers vers différents bureaux pour traitement, bonne chanceBonjour à tous. Je viens de discuter avec un agent de IRCC . Elle m'a dit que mon dossier est transféré à Windsor pour la suite . J'aimerais savoir si quelqu'un a vécu la même expérience. Aidez moi.
le bureau de mississauga est lent, le repos dépend du cas, mais je pense que vous obtiendrez des relations publiques dans 6 moisRoycanada est ce que Windsor est aussi lent que certains bureaux donc j'ai entendu parler ? J'aimerais en savoir davantage sur ton expérience personnelle. Merci beaucoup
Yes and medical results are received according to the systemdid they start processing your application ?
Mais il y a quelqu'un que je connais à qui on a dit de faire de la biométrie. Il est comme nous, il a sa femme et ses enfants inclus sur son applicationAucune biometrie, le medical va être reconduit. Car à la demande d'asile tout ça avait été fait.
Have your medical results been received in the system?Any August applicants here.
We received your application for permanent residence on August 7, 2020.
We started processing your application on June 20, 2021.
In my GC account 46%