+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

كيفية اللجوء من السعودية

May 25, 2018
4
0
انا فلسطيني لاجئ ومعي اسرتي ومعي شهادة من المفوضيه الساميه اني لاجئ وانا اسكن في السعوديه ومع الانظمة الجديده لا املك المال للاقامة ولا يوجد عمل انا مريض بالسكر وعندي خشونة في ركبتي وفي رقبتي والله في الحشر والظهور اولادي وراء اكمال دراستهم واود للطلاب الى كندى للعلاج والعمل واولادي الى ان يكملو تعليمهم ليكونو فاعلين في المجتمع منتجين واولادي اذكياء ومحتاجين فرصه للدر

May 25, 2018
4
0
1
أنا لاجئ فلسطيني وعائلتي ولديّ شهادة من مفوضية الأمم المتحدة العليا. انا اعيش في السعودية. ليس لدي المال للبقاء. ليس لدي مال ولا عمل ولا علاج. أنا مريض بالسكر ولديّ خشونة في ركبتي ورقبتي.
أريد أن أكمل دراسة طفلي
آمل أن أقوم بالعمل
وأطفالي لإكمال تعليمهم ليكونوا ناشطين في منتجي المجتمع والأطفال أذكياء ويحتاجون إلى فرصة للدراسة

CVR

Star Member
Nov 13, 2017
52
10
You need to obtain a TRV (Tourist visa), to travel to Canada and claim asylum when you arrive there.

May 25, 2018
4
0
سيدي
اعلم مسبقآ ان لا يمكنني الدخول الى كندى الا عن طريقة فيزا سياحيه وهذا بالنسبة لي مستحيل لانه لا املك المال لتلبية شروط دولتكم للحصول فيزا سياحيه
جدي لاجئ وابي لاجئ وانا لاجئ واولادي لا اعلم مصيرهم يكونو لا جؤن ام يحملو جنسية بلد تحتويهم
سيدي ان بأمكانكم منحنا فيز دخول لكندى نحن لاجؤن لا مال لناومستقبل مجهول كل ما يحمله لنا مخيف

vensak

VIP Member
Jul 14, 2016
3,868
1,016
124
Category........
Visa Office......
Vienna
NOC Code......
1225
Job Offer........
Pre-Assessed..
Sorry, this is an English forum, so use English please. You might also use French (certain people here do speak both). If you do not want to use these official languages, try to find arabic speaking forum. Thank you

May 25, 2018
4
0
sir
I know beforehand that I can not get into Canada except for the way I travel visa and this is impossible for me because I do not have the money to meet the conditions of your country to get a tourist visa
My grandfather is a refugee and my father is a refugee and I am a refugee and my children do not know their fate. They do not care or have the nationality of a country that contains them
Sir, you can give us a visa to Canada. We are refugees. We do not know what to do.