+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

Immigration question (CSQ)

marou2018

Newbie
Aug 27, 2018
3
0
Bonjour,
Je souhaite me renseigner sur le portail Arrima au sujet de déclaration d'intérêt: je suis novice en matière d'immigration et je souhaite déposer une demande d'immigration.

Merci d'avance à celui ou celle qui me renseignera.

seeak

Star Member
May 7, 2017
91
29
Bonjour,
le portail Arrima est fermé maintenant. Selon l'information sur l'internet le site sera ouvert en septembre mais il n'y a pas une date specifique pour déposer une demande.

marou2018

Newbie
Aug 27, 2018
3
0
Bonjour Seeak,
Merci bien pour ta réponse, on s'est tutoyė ☺, est ce qu'il a un lien sur le site d'immigration

marou2018

Newbie
Aug 27, 2018
3
0
Bien j'espère qu'on l aura d'ici septembre,
Mais est ce qu'il ya un nombre limité pour les candidats ?

a_pritesh

Star Member
Nov 1, 2014
152
40
Hello

I have just received 2nd ITR after 4 years. MIDI have not given any point for professional experience. just to know what documents should i provide in order to claim experience points though i have sent form 16, payslips, increment letters, contract letters, income tax returns.

Thanks

zamani.yass

Newbie
Sep 5, 2018
3
0
Hey there,
Now that I have visa for first landing in Montreal, I realized that I have lost my original CSQ. I want to contact MICC about it to see what can be done, but I'm not sure if I have to send them an email or mail a letter to their postal address...because in their website it says email only for general inquiries...can anyone help?